Algemene voorwaarden
Bij het boeken van een activiteit van ZapTeam ga je akkoord met deze Algemene voorwaarden en met onze Aanvullende voorwaarden voor consumenten.
Je kan de algemene voorwaarden hier inzien:
Voorwaarden voor zakelijke klanten
Aanvullende voorwaarden consumenten
1. Aansprakelijkheid
1.1 Eigen locatie
Speel je op een eigen locatie of op een vrij toegankelijke locatie in het bos, dan draag jij als organisator en opdrachtgever de volledige verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid voor de veiligheid van het terrein en de spelers en voor toestemming om op die locatie te spelen.
1.2 Spelen in het donker
Speel je in het donker dan is het gebruik van onze targetvesten met verlichting verplicht.
2. Annuleren
2.1 Onze diensten vallen onder de vrijetijdsbesteding. Omdat in de overeenkomst die bij het boeken wordt aangegaan een bepaald tijdstip of een bepaalde periode van nakoming is voorzien, vervalt het herroepingsrecht. Annuleren is wel altijd mogelijk onder de voorwaarden in 2.2
2.2 Annuleren tot 14 dagen voor de boekingsdatum is kosteloos. Binnen 14 dagen voor de boekingsdatum rekenen wij 50% van het boekingsbedrag. Binnen 2 dagen voor de boekingsdatum rekenen wij het volledige boekingsbedrag.
2.3 In geval van erg slecht weer kan je de ochtend voor de dag van de boeking kosteloos verplaatsen of annuleren. Bij regenval van 1mm per uur of meer is het lasergamen niet leuk meer. We kijken dan naar de weersvoorspelling op jouw speellocatie.
2.4 Het kan zijn dat in geval van slecht weer zoals genoemd in 2.3, ZapTeam Outdoor uit eigen beweging maar altijd in overleg met jou de boeking annuleert of de optie geeft een nieuwe datum te zoeken.
2.5 Een boeking kan altijd kosteloos verplaatst worden naar een andere datum. Ook kan een boeking kosteloos ‘in de wacht’ worden gezet tot uiterlijk een jaar na de originele boekingsdatum.
2.6 Indien een boeking verplaatst is volgens 2.3, 2.4 of 2.5 en daarna alsnog geannuleerd wordt brengen wij het volledige bedrag in rekening.
3. Klachten
3.1 Mochten er onverhoopt klachten zijn dan kan de opdrachtgever altijd contact met ons opnemen en zullen wij ons uiterste best doen de klacht op een prettige manier af te handelen. Als dat niet tot een oplossing leidt dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
3.2 Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.